~ DIY. - Masker




In deze blog zal ik jullie uitleggen hoe je dit masker kunt maken.
Het is een hele eenvoudige DIY!




Wat heb je nodig:

¨ Decopatch masker
¨ Structuurverf/ zandkorrelige verf
¨ kwast
¨ Goede lijm
¨ Lint/touw

Over het algemeen droogt de structuurverf/zandkorrelige verf snel. 
Decopatch maskers kun je makkelijk op internet vinden. Als je geluk hebt liggen ze ook in knutsel winkels.

Stap 1: Verf het masker helemaal zilver met een zilver zandkorrelige verf.
Stap 2: Verf het bovenste rechter hoekje goud met goudkleurig zandkorrelige verf.
Stap 3: Verf het linkerhoekje paars/roze, maar zorg dat je boven in de hoek donker begint en de verf steeds lichter uitwerkt.
Stap 4: Verf met de gouden verf een cirkel om je ogen en maak daaronder met een groen zandkorrelige verf een lijn.
Stap 5: Maak met de groene zandkorrelige verf een lijn onder de gouden cirkels rond de ogen. Ik heb zelf rechts boven het oog nog groene strepen geschilderd, maar achteraf was ik niet zo blij met de groene verf en al helemaal niet.
Stap 6: Maak met zwarte zandkorreligeverf een lijn om het hele masker.
Stap 7: Lijm een stuk lint of touw met goede lijm op het masker. Ik heb dit gedaan op de grens van de kleuren zilver en goud.

Zorg dat het masker goed droogt en daarna kun je het masker zelf een plekje geven in je huis!
Zeer eenvoudig, maar wel leuk!

Reacties

  1. Leuk idee! maar waar kan je die Decopatch maskers halen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo!
      Ik heb het even voor je opgezocht, want ik heb de masker zelf bij een creatieve middag gemaakt waar die masker toevallig al waren. Maar de decopatch maskers kun je vinden op internet en als je geluk hebt liggen ze misschien ook nog in winkels met knutselspullen.

      Met vriendelijke groeten,
      Lucinda Huijskens

      Verwijderen
  2. Heb ze helaas tot nu toe nog niet kunnen vinden. Ik blijf zoeken haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is deze site iets voor je?
      http://crealeiden.nl/index.php?route=product/category&path=68

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten