~ Schilderij. Butterfly on a tree

Hallo Allemaal,

Ik ben de afgelopen 2 weken druk bezig geweest met een schilderij voor mijn buren.
Nee niet zomaar, er zit namelijk een heel persoonlijk verhaal achter.
Om persoonlijke redenen zet ik daarom het verhaal ook niet op mijn blog.
Ik wilde mijn buren graag steunen op een zeer moeilijke dag.



Uiteindelijk heb ik besloten om een schilderijtje te maken.
Ik was er vrij snel over uit dat ik iets wilde doen met vlinders.
Na lang inspiratie op te hebben gedaan kwam ik op het ontwerp die ik nu heb gemaakt.
Ik was er alleen bang voor dat mijn buren juist verdrietig zouden worden, in plaats van dat het hun steun zou geven.





Ik heb veel positieve reacties ontvangen en dat doet me ook wel goed.
Juist omdat ik het gemaakt heb om mijn buren te steunen en dan krijg je er ook nog veel waardering voor terug, dat doet best wel veel met mij.

Wat vinden jullie er van?


Reacties

  1. Hij is echt super mooi! En met de gedachte waarom je het gemaakt is, maakt het nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee,
      Bedankt voor je reactie!
      Leuk om te horen dat je het schilderij mooi vindt!

      Liefs,
      Lucinda

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten