~ Acting. Filmpje Pijnstillers


In een eerder geschreven blog hebben jullie kunnen lezen dat ik gefigureerd heb in Pijnstillers. Mijn moeder speelde bezoeker van een restaurant en ik speelde als serveerster.
Ik wist ook dat de crew van Pijnstillers een setcam hadden. Met de setcam wilden ze de fans van Pijnstillers een kijkje achter de schermen geven tijdens de opnames. Een tijdje terug kwam ik dus de setcam tegen waarin ook de scène werd opgenomen waarin mijn moeder en ik mocht figureren! Dus ik heb de setcam wat ingekort, zodat ik deze met jullie kan delen en waarbij jullie niet in het hele filmpje op zoek hoeven te gaan naar het korte moment waarin mijn moeder ik ook te zien zijn.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat wij op de setcam te zien waren, dus dat vind ik achteraf wel heel gaaf!

Mijn moeder zie je vrijwel in het begin in beeld. Ze is blond, heeft een donker groene broek en een gekleurde trui aan en zit op een stoel voor de bar.
Ik ben 1 van de 2 serveersters met donkerbruin haar. Eerst loop ik achter de bar, daarna met 2 broodjes op een bord en later loop ik aan de rechterkant nog een keer in de richting van de camera (en ik heb een hele ongemakkelijke lange zwarte rok gekregen voor mijn outfit).
Hebben jullie mijn moeder en mij herkent?

Voor een link naar de hele setcam op youtube. ~ Klik hier.
Voor een link naar de korte setcam op youtube.  ~ Klik hier.

Voor de Nederlandse lezers, de film is vanaf 24 september te zien in de bioscoop!

Het korte filmpje





Reacties

Populaire berichten