~ Beauty. Wimper issue


Ik heb een oplossing gevonden voor wimper haartjes die ondanks het gebruik van mascara naar beneden blijven hangen.
Zelf had ik altijd last van een paar haartjes die dan naar beneden staken en die dan vervolgens aan mijn onderste wimpers bleven kleven. Ontzettend irritant!

Ik zat er heel vaak aan te denken om de haartjes er maar uit te trekken. Dat leek mij toch geen goed idee, want wimpers groeien namelijk heel traag en het doet wel pijn.

In mijn video vertel ik de oplossing die ik gevonden heb voor mijn wimpers:

Voor een groter scherm van de video ~Klik hier.

Meer informatie over The Rocket (Volume Express) van Maybelline.
¨ De mascara heeft een exclusieve jet-glide brush die je wimpers separeert.
¨ De formule is fijn en zacht doordat de basis van de mascara een gelstructuur.
¨ Geeft geen klonten.
¨ Is beschikbaar in de kleuren very black, black waterproof en bruin.
¨Geeft snel een enorme volume aan je wimpers.
¨ Inhoud: 9,6 ml
¨ Kost €14,99 bij de Kruidvat.

Zijn jullie van plan om deze ook te kopen of hebben jullie een andere oplossing voor deze wimper issue? Laat het eventjes weten in een reactie hieronder.

Reacties

Populaire posts