~ Muziek. Top 2000


Het is weer zo ver!
Je kunt tot a.s. vrijdag 28 november 19:00 stemmen op je favoriete artiesten en nummers die jij terug wilt horen op de radio tijdens de 16e editie van de top 2000. De top 2000 is te horen van eerste kerstdag tot oudjaarsdag op NPO radio 2.

Zoals de meesten van jullie wel weten is Bohemian Rhapsody van Queen het nummer dat elk jaar als favoriet gekozen wordt. Ik ben zelf een cultuur en muziek liefhebber, maar Bohemian Rhapsody is een nummer waarvan ik niet begrijp dat het zoveel stemmen krijgt... Ik vind het wel een bijzonder nummer, maar niet mooi genoeg voor een eerste plek.
Ik ben niet de enige, want ze hebben onderzoek gedaan en 47% van de stemmers ziet graag verandering.

Het leuke aan de top 2000 is dat je kunt stemmen op artiesten uit alle jaren. Dus hou je van klassiek, rock, de jaren 60, 70 of 80 etc. je mag zelf kiezen!

Er is al wel een lijst samen gesteld met artiesten en nummers waaruit je er 15 mag kiezen, maar daarnaast mag je 5 vrije keuzes indienen waarbij je dus zelf de artiest en het nummer kiest.
Voor mij gaat absoluut een vrije keuze naar Ed sheeran met Thinking out loud en Mr. Probz met Nothing really matters.

~ Klik hier. om naar de site te gaan en jou eigen lijst samen te stellen.

De top 3 van vorig jaar:
1. Bohemian Rhapsody - Queen
2. Hotel California - The Eagles
3. Stairway to Heaven - Led Zeppelin

Ik ben benieuwd wat dit jaar de nummer 1 wordt!
Heb je al gestemd of ga je ook stemmen en wat vind jij van Bohemian Rhapsody? Laat het even weten in een reactie!

Reacties

Populaire posts