Een nieuwe, luxe mascara #DouglasTopSecret


Namens Douglas ben ik geselecteerd als één van de testleden van een nieuwe, luxe mascara. Volgens Douglas gaat daar heel beautyland van op zijn kop staan. Voor mij dus een perfecte gelegenheid om een review te schrijven voor jullie en te testen wat deze mascara gaat doen voor mijn enorm lastige wimpers. 

Een tijdje terug heb ik een blog geschreven over de The Rocket (Volume Express) van Maybelline
De mascara werkte heel goed voor mijn wimpers, maar na een tijdje leek het effect van de mascara wel uitgewerkt op mijn wimpers. Sommige wimpers vielen weer naar beneden en mijn wimpers begonnen te klonteren. Misschien was het wel de juiste tijd om de mascara weg te gooien en een nieuwe te gebruiken, maar ik vind het altijd zonde om dingen weg te gooien als ze nog niet op zijn. Het voelt dan als geld weggooien.

Op de Facebookpagina van Douglas zag een ik een testpanel voorbij komen voor een nieuwe, luxe mascara. Om deel te nemen aan het testpanel moest ik mijn ideale mascara beschrijven. 

Mijn ideale mascara separeert, geeft volume, verlengt mijn wimpers en neemt al mijn wimpers mee (dus niet dat er een paar wimpers naar beneden hangen).


Bij de bekendmaking van de testers zag ik ineens mijn naam staan.. Yaay!
Douglas heeft daarna een sample van de nieuwe, luxe mascara gestuurd en aan mij de taak om de mascara te testen. Toen ik de mascara ontvangen had was ik absoluut niet enthousiast, want het borsteltje is enorm klein. Hoe moet die nou mijn wimpers verlengen, separeren en volume geven dacht ik.. en het flesje was gewoon een sample flesje, dus er was niks luxe aan.

Zo zag de mascara eruit:


Gebruiksaanwijzing:
¨Grijp je wimperharen met de korte haakjes vast vanaf de wortels en breng zo de mascara aan tot het uiteinde van je wimpers
¨Neem daarna de mascaraborstel vast met de lange haakjes naar bovengericht en breng zo een tweede laag aan. Rol de mascara net voor het einde omhoog.
¨Breng indien gewenst meerdere lagen aan.

Het resultaat
Geloof het of niet, maar de mascara werkt echt fantastisch! Het borsteltje separeert, krult, geeft lengte en zorgt voor een hele mooie natuurlijke uitstraling. Juist doordat het borsteltje zo klein is, kan je makkelijk bij elke wimper.

Ik heb de vragenlijst van Douglas vandaag ingevuld met maar liefst een 9 en 5 sterren. Een 10 zou ik geven als het waterproof was geweest. Dus ik ben echt super enthousiast over deze Douglas top secret Mascara!

Ik weet absoluut niet welk merk deze mascara gaat uitbrengen, maar ik hoop dat deze mascara ook in een waterproof variant beschikbaar komt. Hou de Facebookpagina van Douglas dus goed in de gaten als je zelf nieuwsgierig bent of schrijf je in voor de nieuwsbrief op de site van Douglas.

Reacties

Populaire posts