Mijn verjaardagcadeautjes


Elk jaar krijg ik van mijn ouders en mijn tweelingbroertje de vraag wat ik wil voor mijn verjaardag. Die vraag zullen jullie vast wel herkennen. Persoonlijk vind ik dat een lastige vraag.. De afgelopen jaren wist ik eigenlijk nooit een cadeau en vroeg ik altijd maar geld, zodat ik dat kan sparen. Maar dit jaar kon ik er wél antwoord op geven. Mijn vrienden, kennissen en buren hebben mij verrast, dus hoefde ik gelukkig niks te bedenken.

Ik ben altijd zo slecht in het bedenken van cadeautjes! Normaal gesproken koop ik ook vrij weinig voor mezelf. Vaak alleen kleding of schoenen als ik het nodig heb, maar sieraden koop ik niet zo snel. Als ik dan een cadeau moet bedenken zijn het vaak ook praktische dingen zoals geld of iets wat ik nog nodig heb. Daarom vind ik het ook wel leuk dat mijn vrienden, kennissen en buren mij dit jaar verrast hebben zonder dat ik iets hoefde te bedenken.

Ik wilde eerst een leuke vlog maken met alle cadeautjes, maar ik heb er toch voor gekozen om foto's te maken en te plaatsen. Het duurde eventjes om een blog te schrijven over mijn cadeautjes, omdat het cadeautje van mijn ouders en mijn tweelingbroertje nog onderweg waren.

Cadeautjes die ik gekregen heb



Dit cadeau vind ik echt heel speciaal. Het is een boom met edelstenen erin. De onderste steen is een Atheïst als het goed is en in de boom zitten vele verschillende edelstenen. Altijd als we met ons gezin op vakantie gingen, kwamen we winkel tegen met edelstenen en ook dit soort boompjes. De boompjes die ik dan vooral tegen kwam waren vrij neutrale boompjes met één soort edelsteen in de takken. Deze had ik dan ook nog nooit gezien, maar ik vind hem wel heel gaaf! Omdat er zoveel verschillende stenen inzitten, heeft de boom ook veel 'krachten' en betekenissen. 
Ik had nooit verwacht dat ik ooit zo'n boompje zou krijgen!


Dit is Victoria's Secret Sheer Love parfum 250 ml. De parfum is een combinatie van wit katoen, roze lelie, voedende Aloë Vera en kalmerende kamille. Er zat een heel leuk gelukspoppetje op het cadeaupapier en die heb ik nu om de parfum heen gehangen. Ik bewaar gelukspoppetjes altijd, omdat ik ze net als edelstenen en boeddha's bijzonder vindt.


Een heel leuk notitieboekje, altijd handig om mee te nemen en in te kunnen schrijven!


Een lekker geurkaarsje in de vorm van een uiltje, hoe schattig? Het geurkaarsje ruikt ook lekker naar vanille!


Hele mooie oorbellen van Bijou Brigitte. Ze komen erg goed van pas, want ik hou van sieraden :D De kleur vind ik zelf ook echt super mooi, ik hou namelijk wel van de kleuren mint en turquoise.


Een tijdelijk abonnement op Scènes. Zelf had ik nog nooit gehoord van het tijdschrift, maar ik ben benieuwd.


Een geurtje en een bodylotion van Mexx. 


Nike Roshe runs in een felle kleur en een outdoorlegging.
De Nike's heb ik van mijn ouders gekregen en besteld via goeiemode.nl. Het is een site waarop je aanbiedingen krijgt van veel verschillende merken en daardoor ook minder geld kwijt bent aan bijvoorbeeld Nike schoenen. De Roshe Runs lopen enorm fijn en gebruik ik om mee te trainen en hard te lopen. Ik had echt nooit verwacht dat er zo'n verschil zat in gewone trainingsschoenen en schoenen van Nike. Stiekem ben ik wel verliefd geworden op Nike schoenen!
De outdoorlegging heb ik van mijn tweelingbroertje gekregen en ik ben er ook super blij mee. Nu kan ik eindelijk buiten hardlopen. 


Een hele leuke shopper van de Primark. Ik vind deze shopper erg handig omdat hij erg ruim en diep is. Daarnaast vind ik de kleur ook heel erg mooi met het design die erop zit.


Naast deze mooie en lieve cadeautjes heb ik nog een paar leuke kaarten gekregen, een VVV-bon en geld. Ik ben er super blij mee, maar vind het belangrijker om samen te zijn met de mensen die me lief zijn dan dat ze mij cadeautjes geven.



Vinden jullie het ook lastig om cadeautjes te bedenken? Wat zouden jullie graag willen hebben voor jullie verjaardag?


Reacties

  1. Ah wat een leuke en vooral ook lieve cadeautjes zeg!
    En dat boombje is echt bijzonder, mooi!
    Ik vind het inderdaad ook altijd heel moeilijk om cadeautjes te bedenken. Het hele jaar door denk je, 'Oh dit kan ik vragen, dat kan ik vragen', maar als je dan bijna jarig bent weet je niks meer.
    Net als nu, over 2 week jarig..geen idee wat ik moet vragen, haha..
    Maar echt leuk Luc, je verdient het! <3
    Liefs Rensek

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts