Songs I want to share #1

Ik ben dol op muziek! Er zijn maar weinig stijlen die ik niet mooi vind. Zo hou ik bijvoorbeeld van pop, R&B, Hip Hop, top 40/100, jazz, maar ook nummers die bekend waren uit alle jaren voor 2015 (dus ook de jaren 80/90 etc.) Heel breed dus. Ik ben bijvoorbeeld niet zo dol op heavy metal, hardstyle en dat soort muziek, want dat is voor mij iets te 'druk'. Er zullen best een paar nummers tussen zitten die ik wel mooi vind, maar over het algemeen luister ik er niet naar.

Ik vind het zelfs mooi om naar klassieke muziek te luisteren. Het moet niet te dramatisch zijn, maar ik vind piano muziek bijvoorbeeld ook heel rustgevend. 
Het mooie vind ik dat in sommige nummers instrumenten uit verschillende instrumentgroepen worden gebruikt. Dan probeer ik naar elk instrument apart te luisteren.

Wat ik ook heel mooi vind is de tekst en dus eigenlijk ook de betekenis achter de tekst. Het ene nummer raakt je heel erg en staat dichterbij je dan een ander nummer.

Ik wil met jullie een aantal nummers delen die ik mooi vind. Ik hoop dat de nummers enigszins nieuw voor jullie zijn. Eerlijk gezegd wilde ik een blog maken met alleen maar motiverende of steunende nummers, maar ik heb besloten om dat toch niet te doen. 

1. Ella Mae Bowen - Holding out for a hero

2. Parachute - Kiss me  slowly

3. Destine - Stars

4. jasmine villegas - natural

5. A Fine Frenzy - Almost Lover

6. Jason Chen - What if

7. Shannon Noll - Lift

8. Jonatha Brooke - I'll try


9. Daughtry - Waiting for superman

10. Chris Rene - Trouble


Reacties

Populaire posts