Wauw, een wonder?

Soms gebeuren dingen in mijn leven wat ik heel bijzonder vind en waarvan ik denk dat het misschien een teken is om je kracht te geven of een nieuwe kans. Herkennen jullie dat? Zo'n moment had ik vandaag terwijl ik aan het hardlopen was. 
Terwijl ik aan het hardlopen was, kwam er ineens een klein hertje in het weiland naar mij toe gerend Ik loop altijd een heel stuk door een stuk bos; de weg is geasfalteerd, maar eromheen liggen weilanden, zijwegen en een heel stuk bos. Zelf had ik daar nog nooit een hert zien lopen en ik let daar wel altijd op. 
(de weilanden die je links op het plaatje ziet, daar liep het hertje )
Het hertje bleef staan en keek mij aan, toen ik ter hoogte kwam van het hertje, rende het hertje een stuk mee en bleef weer staan tot ik weer ter hoogte van het hertje was en dit deed het hertje een aantal keer! Hij of zij kroop voor mij zelfs onder prikkeldraad door om verder te kunnen rennen, dat voelde zo speciaal en gaf me zoveel kracht! Alsof de natuur mij extra kracht of steun wilde geven..
Herkennen jullie dit gevoel of klinkt het heel raar hoe ik erover denk?
Uiteindelijk kon het hertje niet verder rennen door een kanaal die een weiland scheidt van een gebied met natuur en een fietsweg.
Het mooiste van (hard)lopen in de natuur is dat je nooit weet wat je kunt verwachten. Een paar weken geleden zag ik een paar dagen een eekhoorntje en er heeft ook al een keer een vlinder een stukje met me meegevlogen. Dat zijn allemaal van die kleine dingetjes waar ik enorm vrolijk van wordt en die ik ook enorm bijzonder vind.

Ook mijn horoscoop (die lees ik elke dag) gaf mij een tekst die klopt met hoe ik mijn leven eigenlijk moet oppakken. Het zijn soms teksten die je ook motiveren, maar die eigenlijk na verloop van de tijd weer zakt. Soms klopt het ook helemaal niet, maar ik denk dat het deels ook kan komen doordat ik zelf dan bepaalde stappen niet zet. Bijvoorbeeld als het gaat over relaties, dat ik geen stappen onderneem om contacten te leggen. Of met nieuwe kansen, dat je niks onderneemt om een nieuwe deur te openen. Vaak uit angst en gewoonte.

Hoe ervaren jullie dat? Lezen jullie ook je horoscoop en hebben jullie zelf ook wel eens van die bijzondere momenten gehad? Het zou leuk zijn als jullie die willen delen met mij!
Sorry als ik jullie hiermee lastig val, maar ik wilde graag delen wat er in mij omgaat.

Liefs, Lucinda.
P.S. een heel fijn weekend!

Reacties

Populaire posts