Quote om de week mee te beginnen ♡ - foto's herfst en tentamens

Vandaag heb ik voor jullie een mooie quote om de maandag mee te beginnen. Met een regenachtige en koude week achter de rug geeft deze quote jullie hopelijk een beetje kleur naast alle mooie gekleurde bladeren - en hopelijk ook een glimlach ♡.
Onthoud de quote en laat niemand je oordeel over jezelf beïnvloeden! Jij bent goed zoals je bent, je bent eigenlijk een geschenk van je ouders en uniek in je eigen zijn. Je hebt talenten en krachten, maar ook imperfecties. Juist die imperfecties zijn de dingen waar anderen het meest van houden, omdat ze jou JOU maken. Omarm ze en probeer erom te lachen, want iedereen heeft imperfecties! Perfect bestaat niet, hoe graag je het ook zou willen zijn. Believe in yourself!

Lukt het niet, wat ik ook kan snappen, probeer je dan te focussen op wat wel werkt voor je: een boek, je hobby, sporten,  je passie, simpelweg de natuur of iets anders waar jij van geniet en van kunt ontspannen. Ik kan enorm van genieten van de steeds veranderende natuur, de dieren en nog veel meer. Niet afgelopen weekend, maar het weekend daarvoor was het mooi weer en heb ik een aantal foto's gemaakt. 
Wat vinden jullie van de herfst?

Ik heb volgende week tentamens, dus ik zal iets minder bloggen. Voor iedereen die ook tentamens heeft binnenkort, wens ik heel veel succes! Hoe pakken jullie het leren aan?

Nog één vraagje, zouden jullie mij willen volgen via Bloglovin? Daar zou ik echt enorm mee geholpen zijn. En als jullie het leuk vinden kunnen jullie mij ook volgen via Instagram.

Reacties

Populaire berichten