Hoe zorg je dat je een goede watermeloen koopt?


De winkels liggen alweer weken al dan niet maanden vol met lekkere watermeloenen. De ene keer koop je een lekkere sappige en de andere keer kom je thuis met een watermeloen die van mindere kwaliteit is. Zit er een techniek achter het kopen van watermeloenen of moet je gewoon geluk hebben?


Zoals ik in de video al verteld heb, zag ik deze techniek voorbij komen op de channel van Bonnyrebecca. Als je actief bent op YouTube en haar nog niet volgt, kan ik je haar zeker aanraden. Ze is een ontzettend leuke meid en haar vlogs zijn zeer inspirerend op het gebied van een veganistische levensstijl.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn video hebben en als jullie vragen hebben, laat het gerust weten!

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.


Reacties

Populaire berichten